משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות
תודה לך שבחרת לגלוש ולעשות שימוש באתר של QPLAY (https://www.qplaykids.co.il/) (להלן: "האתר").
אנו מקווים שתהנו מחוויית הגלישה והקניה באתר. אתם מוזמנים להפנות כל שאלה, והצעה לשיפור לשירות הלקוחות שלנו: lirono@israphot.co.il
מסמך זה נועד להביא בפניכם את מדיניות המשלוחים, הביטולים וההחזרות הנוגעים לרכישות באתר. תנאי מסמך זה חלים על כל רכישה באתר והנכם מתבקשים לקרוא אותם ולהסכים להם בטרם השלמת רכישתכם באתר.
בעצם ביצוע רכישה באמצעות האתר הנכם מאשרים כי קראתם מסמך זה והנכם מסכימים לתנאיו. מסמך זה מהווה הסכם מחייב בינכם ובין חברת פלפוט שיווק בע"מ (להלן: "החברה"). במידה ואינכם מסכימים לאיזה מן התנאים הכלולים במסמך זה, אנא הימנעו מהשלמת העסקה! החברה שומרת על זכותה לעדכן מסמך זה מעת לעת, ולכן מומלץ לחזור ולעיין בו מידי פעם. כותרות הסעיפים במסמך זה נרשמו מטעמי נוחות בלבד, ואין לייחס להן משמעות פרשנית או אחרת כלשהי.
בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של QPLAY מטעם חברת פלפוט שיווק בע"מ (להלן: "החברה") -
שעות הפעילות של שירות הלקוחות:
ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00
במייל lirono@israphot.co.il
בטלפון 073-3437422
משלוחים
דרכי המשלוח הזמינות באתר הן:
1. שליח עד הבית/משרד/ כל כתובת בישראל:
*בקניה אשר סכומה הכולל 299 ₪ או יותר - ללא עלות נוספת.
*בקניה אשר סכומה הכולל נמוך מ-299 ₪ - בעלות נוספת של 30 ₪ כולל מע"מ.
2. איסוף עצמי:
ממשרדי חברת פלפוט (לא חנות) בתאום מראש בין השעות 15:00 – 08:00 בימים א' -ה', ברחוב ההגנה 10, הרצליה – ללא עלות נוספת.
האיסוף יתאפשר לאחר שפלפוט שיווק בע"מ קיבלה אישור מספקית השרות, הגובה את התשלום שהוא אכן התקבל והעסקה מאושרת.
האיסוף יתבצע, בתאום עם הנהלת האתר ורק לאחר שהתקבלה הודעה טלפונית או במסרון או במייל מן המשרדים בהרצליה, שהחבילה מוכנה לאיסוף וזאת לאחר שהלקוח קיבל ואישר שהוא מגיע לאסוף את החבילה.
טל' לביצוע איסוף: 1800-260-250
זמני משלוח
3. במקרה בו בחרתם משלוח עד לכתובת, הרי שלאחר קבלת ההזמנה ואישורה, הפריטים ישלחו אליכם עד לתום 8 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח חיצונית. בשבתות, חגים, ימי שישי וערבי חג לא יתבצעו משלוחים.
4. לתשומת לבכם: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם שוהים רוב שעות היום - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם. כמו כן, החברה רשאית להתנות את מסירת הפריט בהצגת תעודה מזהה המאשרת את זהות המקבלת.
5. שירות המשלוחים פועל בשעות המוסכמות בין החברה לחברת השילוח. נכון למועד קריאת שורות אלה, שירות המשלוחים פועל בין השעות 08:00-21:00. החברה שומרת על זכותה לשנות שעות אלה. חברת השילוח תתאם עמך מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחת טלפון. במידה ומסרת פרטי התקשרות או כתובת לא מדויקים או לא מלאים בעת ההרשמה ו/או ההזמנה, לא נוכל להשלים את המשלוח.
6. זמני האספקה מותנים בהנחיות הביטחוניות של הצבא והמשטרה באותה עת ואינם בשליטתנו, ולפיכך יתכנו עיכובים באספקה לאזורי ספר ואזורים שהם מעבר לקו הירוק.
7. זמני האספקה הינם זמנים משוערים וייתכנו שינויים בזמני האספקה עקב נסיבות אשר אינן תלויות בחברה ו/או אשר תלויות בצדדים שלישיים. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה לא תהיה אחראית לעיכובים במקרה של כח עליון, לרבות פגעי טבע, מלחמה, לחימה, אירועי טרור, שביתה, השבתה, מצב חירום, חוסר בחומרים, ציוד או כח אדם או כל סיבה אחרת אשר אינה בשליטת החברה.
8. השלמת ההזמנה באתר אין משמעותה בהכרח כי הפריט שהוזמן יהיה במלאי בעת הבאת ההזמנה למשלוח. החברה איננה מתחייבת לזמן אספקה כאשר הפריט אינו מצוי במלאי. במידה ופריט אינו מצוי במלאי תימסר ללקוח על כך הודעה והוא יהיה רשאי לבטל את ההזמנה.
9. החברה לא תהיה אחראית לעיכוב בביצוע אספקה כתוצאה מפרטים לא מלאים או שגויים אשר ימסרו על ידי הלקוח בעת ההרשמה או בעת ביצוע הרכישה.
10. ככל שהמשלוח חייב בדמי משלוח, אלה יחויבו במעמד ההזמנה, ביחד עם החיוב עבור הפריטים שרכשת.
ביטולים והחזרות
ביטול על ידי הלקוח
11. במידה ומסיבה כלשהי הלקוח מתחרט על רכישת איזה מן הפריטים שרכש, הרי שיהיה זכאי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי בהתאם להוראות המפורטות מטה.
12. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת שהפריטים, אשר נשלחים אליך שלמים ותקינים, יגיעו אליך שלמים ותקינים. במידה והפריט שקיבלת הגיע לידיך פגום, או שאינו מתאים לתיאור באתר או לא סופק לך במועד, הנך זכאי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי בהתאם להוראות המפורטות מטה.
13. הזכות לבטל את העסקה היא החל ממועד ההזמנה ועד לחלוף 14 ימים ממועד הגעת הפריט אליך. במידה והנך אדם עם מוגבלויות, אזרח ותיק או עולה חדש (כפי שמונחים אלה מוגדרים בחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981) ורכשת את הפריט מן האתר בדרך של רכישה טלפונית, הרי שאת זכאית לבטל את העסקה כאמור עד לחלוף 4 חודשים ממועד הגעת הפריט אליך, וזאת בכפוף להמצאת תעודה המעידה כי את עונה על אחת ההגדרות האמורות לעיל.
14. עליך להודיע לנו על ביטול העסקה בכתב בדואר רשום, בדרך של משלוח דואר אלקטרוני לכתובת lirono@israphot.co.il או טלפונית לשירות הלקוחות במספר 073-3437422.
על מנת לטפל בפנייתך ביעילות אנא ציין את מספר ההזמנה, המוצר ברצונך להחזיר וסיבת ההחזרה.
15. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
16. בעסקת כרטיס אשראי, הלקוח יידרש לספק את פרטי האשראי לביצוע הזיכוי.
17. במידה והחזרת את המוצר עקב פגם או איחור במועד האספקה, הלקוח יהיה זכאי להחזר מלוא הסכום ששילמת עבור המוצר, לרבות דמי משלוח, ככל ששולמו.
18. תנאי להחזר הכספי הוא שהמוצר יוחזר אלינו כשהוא נושא את התווית המחוברת אליו, לא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית ואינו פגום (למעט מקרה בו מוחזר המוצר עקב פגם) ובלא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק.
ביטול על ידי החברה
19. החברה זכאית (אך לא חייבת) לבטל את הזמנתך גם אם היא הושלמה והתשלום אושר, בכל אחד מן המקרים הבאים:
*הפריט אזל מן המלאי או שהוא מצוי במלאי אך פגום.
*התברר כי אחד הפרטים שמסרת בעת ההרשמה או הרכישה אינו נכון.
*התברר לחברה שהפרת את תנאי השימוש באתר.
*אם לדעת החברה הלקוח רכש את הפריט על מנת למכור אותו לצד שלישי.
*אם האספקה תואמה באיסוף עצמי ממשרדי החברה בהרצליה והפריט לא נאסף בתוך 10 ימים מהיום בו נמסר לך כי הוא עומד לרשותך.
20. במקרה של ביטול כאמור, תעשה החברה כמיטב יכולתה על מנת ליצור עמך קשר ולדווח על הביטול.
21. כמובן שבמקרה של ביטול על ידי החברה יהיה זכאי הלקוח להחזר כספי של מלוא הסכומים אשר שולמו על ידך.
החזר כספי
22. החזר כספי יבוצע עבור כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. אם העסקה בוצעה בתשלומים, גם הזיכוי של כרטיס האשראי יתבצע לפי מספר התשלומים.
23. עבור עסקאות אשר שולמו באמצעות חברת סליקה ההחזר הכספי יהיה לחשבון חברת הסליקה. במידה ומסיבה כלשהי לא ניתן לזכות את חשבון חברת הסליקה, יבוצע ההחזר בהעברה בנקאית לחשבון הלקוח.
החלפת מוצרים
24. במידה והלקוח מבקש להחליף את המוצר שקיבלת בפריט אחר של החברה, ניתן לעשות זאת בתיאום עם שירות הלקוחות של החברה. החברה אינה מחויבת להחליף פריט בחלוף 14 ימים מן המועד בו נמסר הפריט לידיך.
25. בעת תיאום ההחלפה הלקוח יתבקש לפרט בדיוק את הפריט החליפי המבוקש (לרבות מידה וצבע). תנאי להחלפה הוא שהפריט החליפי מצוי במלאי.
26. ככל שמחיר הפריט החליפי עולה על מחיר הפריט שרכשת, תנאי להחלפה הוא הסדרת תשלום ההפרש מול שירות הלקוחות.
27. במקרה בו מחיר הפריט החליפי פחות ממחיר הפריט שרכשת, יש לבטל את העסקה ולבצע עסקה חדשה, ובמקרה כזה יחולו ההוראות ביחס לביטול עסקה. החברה רשאית, אך אינה חייבת, להסכים, במקום לבטל את העסקה, לתת לך זיכוי על ההפרש כאמור לרכישות עתידיות מן החברה.
28. ההחלפה תבוצע באמצעות שליח ובתיאום עמך וכרוכה בעלות של 30 ₪.
29. החלפת פריט מותנית בכך שהוא יוחזר כשהוא נושא את התווית המחוברת אליו, לא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית ואינו פגום.